Obchodní podmínky

 

VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Zboží dodáváme dopravní službě do tří dnů od přijetí objednávky. V den objedání Vám potvrdíme přijetí objednávky na Váš e-mail. Den před závozem Vám zašleme zavoláme nebo pošle e-mail se zprávou o dodání zboží. Pokud Vám nebudeme schopni dodat Vaší objednávku do 3 dnů ( tech. problémy, vyprodání,atd… ihned Vás vyrozumíme telefonicky o přibližném termínu dodání.

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVKY

Odesláním objednávky zákazník závazně potvrzuje, že si v dohodnutém termínu odebere zboží. Zákazník může zrušit objednávku pouze v případě, že dodavatel není schopen dodat zboží v obvyklém dodacím termínu (do cca 3 dnů nebo dle tel. dohody). V případě, že si zákazník objednané zboží nepřevezme (ani na toto dopředu neupozorní dodavatele), vyhrazuje si dodavatel právo fakturovat zákazníkovi storno poplatek.

TERMÍN DODÁNÍ

Zboží bude dodáno v co nejkratším termínu - u běžného zboží je termín dodání většinou 3 pracovní dny od přijetí objednávky, u méně běžného zboží je doba dodání označena u jednotlivých výrobků. Položky označené jako výprodej jsou omezeného množství, tedy pouze do vyprodání zásob. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

DODACÍ PODMÍNKY

Zboží dodáváme vlastní dopravou po celé ČR, sedm dní v týdnu od 6 do 20 hod. Při odběru nad 5000 doprava zdarma.Na přání zákazníka využíváme služeb České pošty, PPL Logistik, atd…

ZÁRUKA

Výrobce/prodejce plně odpovídá za skryté výrobní a materiálové vady ve smyslu ustanovení Občanského/Obchodního zákoníku po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou montáží, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, výrobek byl vystaven nadměrnému zatížení (v rozporu s předpisy, event.doporučením výrobce), živelnými pohromami nebo vyšší mocí.

REKLAMACE

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/Obchodního zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele. Zákazník je povinen při převzetí si zboží řádně prohlédnout/zkontrolovat! Na pozdější reklamace (zřetelné zevní poškození vzniklé např.při přepravě) nebude brán zřetel. V případě oprávněné/prokázané vady zboží, na které se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode